Istoria din spatele brand-ului: De ce ne numim Grandma`s Delights? - Grandma's Delights

15% reducere la toate produsele cu
codul – NATURAL

15% reducere la toate produsele cu codul – NATURAL

Istoria din spatele brand-ului: De ce ne numim Grandma`s Delights?

Fiecare brand are o poveste, un fir narativ care îi definește esența și îi ghidează evoluția. Povestea noastră, cea a „Grandma’s Delights”, este o călătorie emoționantă, presărată cu amintiri prețioase, rețete de familie și multă pasiune.
Așadar, dragi cititori, vă invităm să descoperiți cum am transformat un vis în realitate, păstrând vie memoria unei femei remarcabile, bunica Doamna.

Începutul: Un omagiu pentru bunica Doamna Niculescu
Totul a început cu dorința de a onora memoria bunicii lui Tedi, Doamna Niculescu, într-adevăr o doamnă, de o bunătate rară și o gospodină desăvârșită. Ea a fost cea care i-a îndrumat lui Tedi   primii pași în tainele gastronomiei, insuflându-i dragostea pentru gusturile autentice și preparatele făcute cu suflet. Din păcate, bunica Domnița a plecat prea devreme, lăsând în urmă un gol imens, dar și o moștenire prețioasă: un caiet cu rețete secrete, păstrate cu sfințenie.

„Grădina Doamnei”: Primul pas

Hotărâți să ducem mai departe tradiția familiei, am înființat „Grădina Doamnei”, o afacere care să reflecte valorile și pasiunea bunicii.

 Am obținut toate aprobările necesare și am început să conturăm identitatea vizuală a brandului. Primul logo, inspirat de un portret al bunicii din tinerețea acesteia, pe care l-am modificat si am adăugat straie traditionale, a fost un omagiu adus rădăcinilor noastre. Împreună cu un foarte bun prieten de familie am început să conturăm cât mai mult din acest prim logo așa că am adăugat pe fundal și o hașură a casei unde locuim și de unde a început toată povestea.

Bineînteles, încercând să găsim cea mai bună variantă și împreună cu unchiul lui Tedi, Geluțu, pe care sigur l-ați “cunoscut” din poveștile noastre.

Provocări și transformări
Pe măsură ce ne adânceam în lumea antreprenoriatului, am întâmpinat diverse provocări. Am realizat că logo-ul inițial era prea complex și că aveam nevoie de o variantă mai simplă, pe care clientul să îl poată reține cu ușurință. Am început să povestim și cu un alt prieten de familie și am creat un nou logo, „GD”, inspirat de inițialele „Grădina Doamnei”, dar am simțit că lipsește ceva.

În plus, am descoperit că exista un alt brand cu o denumire similară. Acum, ce era de facut? Firma am putut să o lasăm cu această denumire pe care o are și în ziua de azi si anume S.C. Grădina Doamnei SRL, dar ce faceam cu brand-ul? Am fost nevoiți să ne reevaluăm strategia. Am înțeles că aveam nevoie de un nume unic, care să ne diferențieze și să ne permită să ne extindem, de ce nu și pe piețele internaționale. Este important să ai curaj să și visezi, pentru că de multe ori, se poate îndeplini.

„Grandma’s Delights”: Noul început
După multe sesiuni de brainstorming, am ales „Grandma’s Delights”, un nume care păstrează esența brandului nostru: deliciile bunicii. Acest nume ne permite să ne adresăm unui public mai larg și să ne extindem orizonturile.

Eticheta și logo-ul: O nouă identitate vizuală

Acum, următorul pas era realizarea unei etichete reprezentative. Am început să facem noi o idee de etichetă, pentru a ne exprima viziunea asupra imaginii pe care o dorim asupra produselor noastre și am inceput colaborarea cu un designer. Așadar, cu ajutorul acestuia, am reușit sa conturam eticheta și logo-ul dorit, care să reflecte valorile și misiunea brandului nostru.

Această etichetă a mai suferit mici modificări ulterior, cum ar fi adăugarea unor informații în plus (deoarece mereu apar legi noi care cer extinderea acestor informații) dar și schimbarea hârtiei pe care printăm etichetele. Bineînțeles, am schimbat și furnizorul iar acum avem o hârtie tip craft care se pliază și mai mult cu ideea imaginii pe care ne-am dorit-o mereu, având un aspect vintage, care amintește de caietul cu rețete al bunicii.

Logo-ul, simplu și elegant care a devenit imaginiea definitorie a brand-ului nostru, reprezintă un omagiu adus tradiției și autenticității.

Rețetele: O îmbinare între tradiție și inovație

Rețetele noastre sunt inspirate din caietul bunicii Doamna, dar adaptate la tehnologia modernă.
Am studiat foarte mult acel carnețel, iar dupa ce ne-am utilat hala de procesare, am început să experimentăm mult. Am combinat ingrediente, am testat diverse tehnici deoarece n

oi cumva trebuia să îmbinăm rețetele tradiționale ale bunicii pe care aceasta le facea la tuci, cu utilajele moderne, însă dupa foarte multă trudă, multă materie primă pe care din păcate am 

stricat-o prin testele noastre și chiar am ars și câteva piese ale unor utilaje, am reușit în cele din urmă să ne facem rețetarul mult dorit pe care îl folosim și in ziua de astăzi.

Pasiune și perseverență: Cheia succesului
Construirea unui brand de succes nu este un proces ușor.
Am întâmpinat obstacole, am făcut sacrificii, dar nu am renunțat niciodată la visul nostru. Pasiunea, perseverența și dorința de a onora memoria bunicii Doamna ne-au ghidat în fiecare etapă a acestei călătorii, împreună cu sfaturile puternice ale unchiului Geluțu.

Grandma’s Delights este mai mult decât un brand, este o poveste despre familie, tradiție și pasiune. Fiecare produs pe care îl creăm este un omagiu adus bunicii Doamna, o femeie remarcabilă care ne-a inspirat să urmăm visul nostru. Iar de când nici unchiul Geluțu nu mai este printe noi, îi urmăm în continuare sfaturile prețioase care ne vor ghida mereu în aventura noastră din anteprenoriat.
Vă invităm să descoperiți deliciile noastre și să vă bucurați de gustul autentic al rețetelor de familie.


Iar ca o încheiere, vă rog să ne permiteți să vă dăm și noi un mic sfat:
Oricât de greu este drumul pe care te afli, nu uita că cel mai important este să nu te dai bătut, deoarece lucrurile frumoase se fac doar cu multă muncă.
Așadar dragă cititorule, mult succes în tot ceea ce faci sau vrei să faci și nu uita niciodată că uneori este bine să și visezi spre viitor.

Shopping Cart
0
    0
    Coș de cumpărături
    Coșul este golÎnapoi la magazin
    Scroll to Top